Merhaba,
Bu hafta reklam seslendirmelerinde türlerden ve bunların önemli hususlarından bahsedelim.
Bir projeye başlandığında, maddi ve manevi açıdan büyük bir yükün altına giriliyor. Onlarca çekim, arkasından kurgular, harcanan saatler derken geliyor sıra en önemli unsurlardan birine… Tüm bu çalışmalarınızı dikkat çekici kılan, imajını kaliteli hâle getiren, adeta çalışmaya hayat veren unsur “ses”tir.
Reklamların seslendirmesi yapılırken konunun duygusal içeriğine göre birçok seçenek beliriyor karşımızda. Reklamınızda neşeli bir ton arıyor olabilirsiniz. Belki de kararlı, güçlü bir imaj çizerek karizmatik bir duyum yakalamak istiyorsunuz. Seslendirme sanatçısı, işin oyunculuk yönünü parlatarak dramatik bir performans da sergileyebilir mikrofon başında. Yeri geliyor, kahramanca bir coşku yakalamaya çalışıyorsunuz. Belki de gizemli bir seslendirme tarzı ile merak uyandırmak peşindesiniz. Böylelikle, reklamı yapılacak ürüne, bunun çekimine ve kurgusuna en çok yakışacak seslendirme sanatçısı, sizin isteğiniz, onayınız doğrultusunda seçiliyor. Seslendirme sanatçısı stüdyoya giriyor; görüntü veya metne uygun vurgu ve tonlamalarla seslendirme yapılıyor. Profesyonel stüdyo ortamında alınan bu kayıtlarda, stüdyonun teknik yeterliliği de büyük önem arz ediyor.
Reklamınızı profesyonel ellere emanet etmeniz için, işini yıllardır tutkuyla yapan seslendirme ekibi burada, Sanat Sokağı’nda!
En yakın zamanda güzel projelerde görüşmek üzere 🙂